En produkt er lagt i indkøbskurven
Flere produkter er lagt i din indkøbskurv

CHAT MED KUNDESERVICE

open

Chatten er åben

Få svar på dine spørgsmål og få tips og råd. Start Chatten

Chatten er lukket

Chatten er åben hverdage 10:00 – 17:00

stäng

Kundeservice

ComputerCity i Danmark lukker

Den 21. april 2017 kl.12.00 er sidste dag, du har mulighed for at købe varer på ComputerCity’s hjemmeside, og den 11. maj 2017 er sidste dag, varehuset i Glostrup har åbent.

Vi vil fortsat hjælpe vores kunder og har derfor lavet ComputerCity’s tryghedsløfte.  

Vi har fantastiske medarbejdere i Danmark, og nogle af dem vil blive tilbage og hjælpe kunderne med eventuelle spørgsmål frem til den 28. juli 2017. 

ComputerCity’s tryghedsløfte
Den 11. maj 2017 lukker vi ned for ComputerCity og vores virksomhed i Danmark. Det er vigtigt for os, at du som kunde føler dig tryg, så vi vil derfor give dig følgende løfte vedrørende:

  • Reklamationer
  • Produktforsikringer
  • ComputerCity kortet & Bonuspoint
  • Gavekort & Tilgodebevis
  • SOS – Hjælp her og nu

Har du handlet i ComputerCity?
Varer der er købt på hjemmesiden er der 14 dages fuld returret på, fra du modtager varen. Returretten bortfalder, hvis varen er brugt, kvitteringen mangler eller du har købt en vare på bestilling.
Der er fortsat to års reklamationsret på alle varer. Såfremt en eventuel fejl ikke kan afhjælpes af supporten skal der oprettes en reklamationssag og produktet skal indleveres til service. Kontakt supporten & Opret reklamation.
Kontakt Kundeservice på telefon 70 15 80 00, hvis du har nogle spørgsmål.



Du kan også udskrive vores returseddel og sende varen til ComputerCity.
Den finder du ved at klikke her



Har du tegnet en produktforsikring hos Solid og ønsker at benytte den?
Klik ind på vores servicepartner og registrér dit ærinde. Glem ikke at vælge Reparationstype: Forsikringssag.

Hvad gør jeg, hvis jeg har et ComputerCity-kort?
Resurs Bank vil fortsat varetage ComputerCity kortet. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte dem www.resursbank.dk

Har du et gavekort?
Du er velkommen til at anvende dit gavekort på www.computercity.dk frem til den 21. april 2017 samt i vores varehus i Glostrup til og med den 11. maj 2017.

Har du et SOS-abonnement?
Du kan fortsat føle dig tryg. Såfremt du har købt en aftale med 12 mdr. Telefonsupport eller en 6,12,24 eller 36 mdr. PC og tablet support, så er hjælpen aldrig længere væk end et enkelt telefonopkald. Når du kontakter supporten, bliver du mødt af en kompetent og tålmodig medarbejder, som vil gøre sit yderste for at få løst dit problem.
Supporten kan kontaktes på telefon: 70 22 33 82 eller pr. mail support@admire.dk
Hverdage mellem 08:00 – 20:00 og i weekenden mellem 10:00 – 18:00 (helligdage undtaget).

Jeg kan godt lide ComputerCity’s service. Hvordan skal jeg nu få hjælp?
Vi vil gøre vores yderste for at guide dig! ComputerCitys kundeservice vil være på nettet og have en lille skranke på Hovedvejen 11, 2600 Glostrup frem til den 28. juli 2017, hverdage i tidsrummet kl. 9:00 – 17:00, som vil blive bemandet af vores dygtige kundeservicemedarbejdere. Her vil vores kunder være velkomne med eventuelle spørgsmål.

Hvornår kommer NetOnNet til Danmark?
Beslutningen om ekspansionssatsningen for NetOnNet står stadig fast. Men da den planlagte ombygning af vores ejendom desværre har vist sig at blive mere omfattende og tidskrævende end først beregnet, har vi besluttet at udsætte vores etablering af NetOnNet i Danmark.